Skip to content

自己的香港自己救? Bull shit!

十二月 4, 2016

點解咁燥? 今天週年紀念,老公預先訂枱食afternoon tea buffet,選擇了5 年前Big Day Celebration Hotel ICON的The Market。5年前,無論食物質素、服務態度都值得高度讚揚,理大酒店管理是亞洲第一,7年前好友是HTM 系博士生,無論是做學問、廚藝還是對服務的執著都是有的。

今日卻大失所望!當佐敦老牌3星百樂酒店都會為客拉門時,唯港薈一入門口,bell boy 似乎請晒傷殘人士,大門長開, bell boy全部用腳頂住,那買一塊門塞就可以啦(淘寶只需5蚊!)!哪用請bell boy? 或乾脆用自動門就ok 啦!臨走原來連經理也成個人頂住度門跟下屬吹水,NO WONDER!上樑不正下樑歪!

一入餐廳,侍應一字排開,接待說枱號,出一位侍應帶路,餐廳大,傻的也知道用walkie-talkie,這是常識,要建立酒店品牌,不是這樣down grade 法,人仔不是這樣賺。這裡要讚一讚咖啡弄,他們的usher process 就做得很出色。

到食物,款式算多,只是質素大不如前,平價貨充斥,卻價值不便宜。熱葷沒太多選擇,粥粉麵點心,pizza (幾款) & pasta (得1款, 仲要我煮無咁嬲),Fish & chips,薯條無難度,卻一入口似食咗一口鹽。花雕蛋白蒸蟹鉗及片皮鴨叫做比較合格,後者也不及Alexander House 北京樓。另一款不錯的就炭燒咖央多士。更好笑係,食食下,我食緊,個侍應突然想收我隻碟,重點,我隻碟係half full !咩事!?

好,甜品,知我者知我一向高要求,畢竟自己十多年餅齡。但坦白講,我也不會亂投訴,因為清楚明白一分錢一分貨。只可惜The Market 的甜品嚴重跌watt,一,一出升降機已聞到榴槤味,我不討厭榴槤,但當盛產榴槤的星馬泰酒店也開始酒店禁榴槤時,本港酒店餐廳是否該考慮將此系列轉為季節性或階段性供應? 還是擺明車馬不歡迎討厭榴槤的客人、老外入住?二,為何甜品區不供應dessert fork/ spoon 只有杯裝糕適用的膠雪糕匙? 7 仔嗎? 如果甜品區只有雪糕供應,我接受。問題是大家都知The Market Dessert Corner 內有不同餅類、mousse等等。好,我去問

「唔該有沒有dessert fork?」,在整理甜品的姐姐O咀,答我

「有膠匙呀!」頂!鬼唔知呀? 我盲0架? 唔係叫我用main course fork 下嘛? 之後叫我問樓面,樓面答,

「甜品叉呀?」 我心諗,洗唔洗google translate呀?佢勢想行埋Dessert Corner 問,我搶答:

「你D同事叫我問樓面。我坐corner 位(指一指),唔該!」之後返埋位。

終於2分鐘後拎嚟。甜品部分係keep 到水準(燉蛋、果凍、brownie),但最基本sponge cake 都沙紙咁,想點? 頂癮係,老公竟然味精敏感!中菜味精重手,我明,酒店level 味精重成咁!?

有圖為證:打單時間及碌卡時間

10分鐘後,3點59拎單嚟叫找數,Buffet official hour 係3點至5點半。咩事!?都算。老公俾Credit card,拎張card 遊街,4點52分先碌卡,老公工作關係一向職業病,你一個鐘拎咗張於去做咩都得啦!食個lunch都係一小時咋!All-You-Can-Eat 做法係一坐低碌卡,你咪唔洗keep 個客張卡咁耐,一係你分批碌,我亦不相信得一部卡機。老公已經投訴做咩拎張卡去咁耐,無!反!應!無對唔住更莫講一句多謝,我去藥房買18蚊支漂白水都有一句多謝呀!跟住,我地發現個經理企門口全程吹水吹到同下屬掐膊頭,NO WONDER!

如果呢度係老麥,我接受,如果呢度係茶記,我都接受,你收我大拿拿三百幾銀per head仲要人訂位落deposit你俾D咁嘅質素我?

作為校友,愛之深,責之切!我寧願落樓下GREEN 咯!

作為本地品牌,公關點出面撐LGBT 都無用,連餐廳基本服務質素都無,仲覺得LGBT 群會幫襯? 唔係唔知LGBT 群先係最講求錢要洗得爽下嘛? 向BKK D 酒店學下嘢啦!仲話自己的香港自己救,連基本香港人要求也做不到,講咩?

 

No comments yet

發表迴響

