Skip to content

好人難做

十月 10, 2016

​自新居有自來狗,B.M.怕狗變得有進步,只要唔lam 我都ok,亦多咗關心狗狗社區新聞。

關乎流浪狗,如果不在民居有善心人餵食,我係舉腳贊成。只不過今日目擊一件事,令我覺得有時少部分愛狗人士太過好心做壞事。
話說剛倒好狗糧,未食哂,我煮飯中,有女人路過大閘,狗狗見陌生人自然跑去喪吠,那女人竟然往鐵絲網塞有紙托的麵包餵食,係一袋,而坊間有紙托嘅麵包大部分有餡。
我立刻忍不住大喝,「唔好餵,我地有餵狗糧,惹老鼠!」佢先窒一窒急步離開。
鄉村地方有老鼠係村民教,亦親眼見過,我見過,我真係見過。我地餵狗都改咗習慣。以前長期屋外放狗兜,依家1小時內收番入廚房,免得惹老鼠同雀仔(你見過喜鵲白鴿食狗糧未?我見過,我真係見過。)
大佬呀!你好心餵食就餵自己屋企幾隻!出面流浪狗你餵ok 喎!你喺我大閘塞人食d麵包入嚟狗唔食惹老鼠係影響我地閘內幾家呀!一係你直接告狗主虐蓄!我拍爛手掌支持都嚟唔切!
我地餵都係盡人事,我無道理接管所有責任。d仆街狗主就係俾好心多事嘅愛狗人仕縱出嚟。有人分擔責任d狗仍然幫佢看屋why not?教育?溝通?佢只會話你多事。試過一入閘,狗主小學雞少主大聲由屋入面嗌d狗,「你主人返嚟啦!」嘩!我撞聾入咗屋老公話番我知咋!狗主小學雞少主可以咁講嘢,家教有幾好你估都估到。
我地只能寄望佢俾天收,有時,真係愛莫能助!

#好人難做

#支持領養

#圖文不符系列

FB: https://www.facebook.com/bakingmaniac.bm

No comments yet

發表迴響

