Skip to content

奶茶

七月 4, 2016

新居鄰居有七隻唐狗,三大四細。B.M.一抵埗就好鬼驚,因為突然被成群狗圍,三隻成年唐狗仲要好鬼大隻。第一次見面,四隻BB的確好可愛。大黑狗混啡色母狗,生了兩隻小黑,一隻啡色,一隻黑混啡,後者兩隻最靚仔,第一印象最好,老公替啡色的改名為奶茶,黑混啡就叫鴛鴦。另外兩隻少蒲頭。

image

狗群每朝會走過來吃早餐,而我地發現佢地同流浪狗無分別,污糟又唔剪毛,更唔好講梳毛,大狗毛茸茸一舊舊。狗仔腳沾滿泥。最匪夷所思係不在自己家開餐,卻走來鄰居家開餐。狗主究竟係咪養狗的?

奶茶跟我同老公特別有緣,每次我地出現,佢就出現。朋友別緻送來多出的狗餅同刷牙骨,我地就試著俾奶茶食,哈,餅係分幾次食,刷牙骨吼都唔吼。

image

第一次見奶茶,頭茸茸

之後由於業主要清雜物,放棄餵狗,只淨一個裝水兜,水係無換過,咁啱第一次餵奶茶食狗餅,佢竟然跑去雜草叢,以為佢食草,我觀察後就發現係揾水漥飲水,再望一望,原來水兜被運裝修泥沙的泥頭車擋住,幾日無換水!天呀!立刻叫老公換水,果然被我估中,想飲水!一兜水,竟然吸引成群狗來飲水。。。究竟狗主識唔識養狗?三十幾度人都渴啦!

image

伸脷奶茶係上星期餵完狗餅的樣,終於識笑,卻越來越瘦,又污糟。

後來仲俾我發現,奶茶竟然我家垃圾袋,叼走我用來拜四角的燒鴨頭,扒在一旁吃得超滋味。一隻狗要幾餓才有此行為?狗主真係超衰!

上星期終於遇上小主人過來打招呼,小朋友唔講大話,立馬問有冇餵狗幫佢地沖涼。淡然告之剛死了一隻大狗,兩隻小黑送人,奶茶叫阿Mui, 娘到呢,鄉下妹咁。而鴛鴦則叫四眼仔。大黑叫Rocky,狗媽叫Kiki。有餵狗,間唔時幫佢地沖涼。

最後決定,會幫手餵奶茶,係,我地偏心,唯奶茶單拖來,就俾奶奶烘乾的雞肉俾佢食。一家來就無,只俾業主準備的狗糧,因為老公投訴試過上班被攔路,估因為無早餐食,且一出現新居就喪吠。

image

奶奶準備的烘雞肉

有奶茶,家下每次路過,都會擋住佢阿媽圍我,半夜竟然從屋企偷走守我地門口!所以,我地決定餵埋鴛鴦。

我煮飯,奶茶就趴喺廚房門口,乖到呢!

image

image

依家進化到我地在屋內,佢都趴在門口睡覺。

image

小小恩惠,換來這樣的回報,可是,人呢?所以遇上好狗主真係做狗好過做人~

發表迴響

