Skip to content

請善用優先座

三月 28, 2016

image

家下d老人家真係當正自己社會貢獻者,要仚世界聽佢支笛!

星期日黃昏,我同老公坐281A返沙田途中,電視位下兩個優先座,外面坐咗個阿婆,將自己d嘢放近窗個位。中途有位女士好病帶住口罩上車,見近窗個位冇人,自然想坐入去。點知阿婆發啷嚟,讓完企起身起勢喪鬧!

「你坐咗我d嘢擺邊呀!你貴庚呀!」
阿婆開始發癲。(將沉睡中嘅我嘈醒)

「我發燒呀!」,帶口罩嘅中年女人回。

「你俾醫生紙我睇!」阿婆怒吼。「一陣有阿婆上車你都要讓座㗎啦!」
(車開,阿婆迫住坐低)

「恃老賣老!你有咩資格睇人醫生紙呀!呢度係優先座,係俾有需要人坐!唔係長者座!」老公忍唔住出聲。
(我地剛好坐後幾行)

「我冇位放我d嘢,放喺你度呀!」
阿婆續咆哮。

「俾兩蚊唔係霸晒成車位放嘢!要放嘢就叫Uber坐的士!」老公大聲頂番轉頭。

阿婆趁車停又企身鬧老公:「死八婆關你乜事!」

「我認係死八婆呀!你恃老賣老就唔啱!」老公怒回。

司機終於忍唔住,借勢話樓上有位,叫阿婆收聲。

終於阿婆於沙田第一城準備落車時,怒啤我地仲送我老公 一句:「死八婆,小心過馬路!」

「承你貴言!你都因住尾個幾年呀!」老公覇氣回。

那位好病又被欺凌嘅女士剛好亦落車,並盡自己氣力大聲道謝,「唔好嬲,算啦!」

這世代,人善被人欺,所以正義應該不分年齡性別。路見不平,應拔刀相助。

另,這些年頭班壯健中老年人經常恃年紀有番咁上下,及覺得自己好很有社會建樹,批鬥坐關愛/優先座嘅年青人。讓座係美德,但唔係老奉。家下大把後生通完頂返歸又或身體唔舒服,甚至身有傷肉眼見唔到。

————————-

包包‧ Bakingmaniac

官網: https://bakingmaniac.wordpress.com/

FB: https://www.facebook.com/bakingmaniac.bm/

 

No comments yet

發表迴響

