Skip to content

尖咀Greyhound 永久列入黑名單

三月 8, 2015

三八婦女節,老公一心請我同奶奶食午飯,選址尖咀Greyhound,打算來個pre-trip 泰菜,結果一肚氣!

嗱,三次機會非常fair吧?

第一次signature coconut crepe cake ,忌廉厚到似cream cake失準。

第二次,表弟約high tea,坦白講食物質素非常okay,起碼蛋糕不再失準。之不過,遇上瘟神staff。我同表弟分別點了熱花茶,整壺上檯。身為中國人,壺蓋掀開即要加水,是常識吧?同一個staff催三次,等了廿分鐘,夠膽拿來室溫水![暈] 表弟一句熱水呀!加呢度呀!個staff才如夢初一醒!

第三次,今日諗住午餐早少少啦!三人行去到門口,大半間店吉,只有三至五檯剛坐下。經理得知三位叫我地等等,之後自己『柄』埋收銀櫃唔理。當時上次個瘟神staff企喺入面雙手放背後發夢中。等成5分鐘先有一位貌似剛換好衫上班的員工帶我地入座。個經理係咪short㗎?

算,入座後三人分別點了三個主食加沙爹一碟,打算留肚食甜品,之後5分鐘後左邊一檯入座。我點的鴨腿湯粉15分鐘到,隔5分鐘後上沙爹。十分鐘內KO後,開始催餘下兩個主食,好啦!催完5分鐘內奶奶點的咖哩蛋麵終於到,這碗一共等了三十分鐘!再催老公碟冬陰功炒螺絲粉,見侍應埋電腦篤完Chk完無反應。Okay!

到奶奶食完,又催!今次仲衰!聽到前面大陸婆食咗先問乜嚟!侍應答完係冬陰功炒螺絲粉,就話無點過!火起呀!叫個staff埋嚟問佢,佢承認上錯檯,咁老公問佢依家點處理,佢型到送番老公一句,

『咁你想點處理?』

老公回佢,『我點知你想點處理?我依家未食飯!』

之後佢話叫廚房即煮。

再過15分鐘,又催,今次到上次個瘟神,走去查電腦,返轉頭以為交代一下啦!點知係直接清走左邊張檯!係呀!左邊四人行五碟菜遲下單有小朋友都食完走埋!質問佢仲乜查電腦後唔交代,終於經理介入!仲火上加油!一句道歉都無!仲話依家煮!煮條毛?唔係15分鐘前已經重煮?嬲得滯!叫佢唔洗煮埋單!仲答:

『好好好好!』

天呀!無一句道歉或唔好意思!仲九秒九拎張單嚟!

幾好食都假!全部staff都係廢柴!做衰晒個泰國品牌!

以後列入黑名單!

No comments yet

發表迴響

